Dni Przedsiębiorczości Poznań | 2022

Podziel się

Jednym z głównych obszarów działalności Fundacji In_Spire to przedsiębiorczość. Nasze motto brzmi: in_spirujemy do rozwoju. Dlatego staliśmy się jednym z Partnerów Dni Przedsiębiorczości Poznań 2022. Jest to cykliczna impreza, której celem jest zwiększanie świadomości biznesowej, edukowanie oraz promowanie lokalnych przedsiębiorstw.

Fundacja In_Spire została Partnerem 12 edycji Dni Przedsiębiorczości Poznań 2022, które odbyły się w dniach 14-18 listopada 2022 roku. Podczas wydarzenia zrealizowaliśmy szkolenie na tematy obejmujące zakres prowadzenia działań marketingu internetowego dla przedsiębiorców, którzy planują poszerzyć swoją promocję o kampanie digitalowe.
Szkolenie przeprowadziła Agencja Interaktywna r360.

„Reklama w Internecie dla opornych” –
szkolenie, które zorganizowała Fundacja In_Spire zebrało
aktywnych 120 uczestników!

Najważniejsze treści zostały przedstawione na szkoleniu w pięciu modułach: 
I - Strona www bez tajemnic
Celem szkolenia w tej części było pokazanie, jakie elementy powinien zawierać dobry serwis www, na co zwracać szczególną uwagę, a także jak prowadzić skutecznie stronę, aby docierać z treściami do klientów.

II - Przegląd najważniejszych narzędzi internetowych - od Facebooka, przez Google Ads do TikToka
W module II omówiliśmy najważniejsze platformy reklamowe pod kątem ich przydatności do prowadzenia biznesu. Każde narzędzie ma swoją specyfikę, a to, że coś działa u innych, nie znaczy, że automatycznie zadziała u naszych uczestników. Podczas szkolenia pokazaliśmy, jakie narzędzia wybrać pod kątem własnych potrzeb i jak te narzędzia stosować.

III - Reklama na Facebooku - od czego zacząć? Najważniejsze mity
Podobno nie można wejść dwa razy do tej samej wody. Podobnie z Facebookiem. Platforma ciągle zmienia się i ewoluuje, a my podpowiedzieliśmy na czym skupić się, zaczynając przygodę z tym medium i rozwialiśmy największe mity związane prowadzeniem reklam.

IV - Płatna reklama w branży B2B - co warto wiedzieć?
Kampanie dla B2B mają opinie tych trudniejszych i bardziej wymagających. Poniekąd słusznie, ale zdradziliśmy uczestnikom najważniejsze zasady, jak się reklamować, aby dotrzeć do profesjonalistów, którzy mogą być zainteresowani ich produktem lub usługą.

V - "Ale u nas nic się nie dzieje", czyli o czym pisać na służbowych social media?
Przedstawiliśmy sprawdzone pomysły na posty na Facebooka i pokazaliśmy, jakie korzyści uczestnicy mogą uzyskać działając zgodnie z przyjętym wcześniej planem komunikacji. Nauczyliśmy także, jak taki plan przygotować i realizować.

Zapraszamy do śledzenia na bieżąco naszych działań na Facebooku

Więcej informacji o wydarzeniu: DNI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI POZNAŃ 2022.

Projekt sfinansowano ze środków budżetowych Miasta Poznania. 
#poznanwspiera